24 wrz 2012

Dzień z Adrianną.

No to dzień miło spędzony z Adrianną. Dzisiaj idę wcześniej spać, bo jutro szkoła. Pobódka o 6-miło. Na szczęście jutro tylko 6 godzin. Wypadałoby jeszcze zajrzeć do książek, ale coś czuję, że do tego nie dojdzie.. Już poraz setny słucham tej piosenki, okropnie mi się spodobała.. Tu macie do niej link. GWAŁCĘ PRZYCISK REPLAY. ♥ Czekam, aż Adrian się odezwie. Wyłączył telefon, aby do końca podróży nie padła mu bateria. Coraz większa melancholia, mój typ tak ma.. Załączam kilka zdjęć z dzisiaj. :) xoxo ♥ 



"przeklinam Cię
i kocham Cię"

z Adrianną

Today I'm wearing

I'm


i kilka zdjęć, które wykonałam Adzie





i śliczne oczko Ady ♥ 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, bardzo mi miło, że mój blog okazuje jakiekolwiek zainteresowanie. Pozdrawiam. :) ♥

Thank you for your comment. :) ♥