3 sty 2013

2013.

Serdecznie witam Was misiaki w Nowym 2013 Roku! 

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam dostępu do internetu. U mnie nic się nie zmieniło, no może troszeczkę, ale to bardziej prywatne sprawy. Święta spędzone u rodzinki i ze znajomymi. Sylwester tradycyjnie przy szampanie. ;) Trochę późno się zebrałam, ale chciałam Wam życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :* W ostatnich dniach ktoś, aż dwa razy włamał mi się na facebook'owe konto, SZCZYT CHAMSTWA. Nie rozumiem jak można nie mieć swojego życia i ingerować w czyjeś prywatne sprawy, UGHHH. W sobotę mam w szkole imprezę, wypadało by się pojawić choćby na chwilkę. :) Za tydzień stódniówka!!! Sukienkę, którą założę zobaczycie poniżej.. Nie mam wybranej jeszcze, ani fryzury, ani makijażu, jestem w KROPCE. Jutro wybieram się na sesję, także będą nowości. Poniżej dodam jeszcze zdjęcia, które wykonała Olga. Całuuuuję! :* 




instagramowe ♥




Z RĄĄĄĄĄSI :D


Olga Jakuszewska PHOTOGRAPHY

Olga Jakuszewska PHOTOGRAPHY

Olga Jakuszewska PHOTOGRAPHY

Olga Jakuszewska PHOTOGRAPHY


Sukienka na studniówkę




Na moim fan-page na facebook'u jest już Was ze mną 450 osób, dziękuję, za to wszystko i zapraszam do dalszego śledzenia www.fb.com/xmartwaxyz ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, bardzo mi miło, że mój blog okazuje jakiekolwiek zainteresowanie. Pozdrawiam. :) ♥

Thank you for your comment. :) ♥