20 paź 2012

Weekend.

Hej, hej. Nareszcie weekend! Upragniony, najlepszy. :D Tydzień niesamowicie szybko mi zleciał. Wczoraj byłam na mini sesji z Adą. Zdjęcia dodam w kolejnym poście.

Czeka mnie czytanie lektury "Kamienie na szaniec" i robienie karty pracy z WOS'u. OOOO JAK MI SIĘ NIE CHCE. +130 dat z historii.

Jutro o 11 wybieram się na mecz LZS SAMBORZEC - SOKÓŁ JACHIMOWICE. ;) Cociaż tyle.

Poniżej załączam jeszcze trochę zdjęć z Bieszczad. ;)

I piosenka-KLIK ♥


z Adą ♥

słoneczko ♥

pokochałam góry od pierwszego razu.

sesja ślubna w Bieszczadach? czemu nie! 

ale ryj :X

TARNICA ZDOBYTA :D

Obok naszego schroniska znajdowała się stadnina koni. 

po męczącym rajdzie powrót do domu. 

2 komentarze:

  1. Tarnica zdobyta?:D WYgląda to na zgon po %% w górach, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gasto i kaca leczyłam dopiero w poniedziałek w MC Donald :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz, bardzo mi miło, że mój blog okazuje jakiekolwiek zainteresowanie. Pozdrawiam. :) ♥

Thank you for your comment. :) ♥